Skip to main content

ESSENCE - MADE TO SPARKLE kolekcija


Ukoliko me pratite na Instagramu, znate da mi je nedavno stigao predivan paket od Essenca sa pravom prazničnom kolekcijom Made to sparkle. Proizvodi su prosto neodoljivi, savršeni i kao poklon, posebno za nekog ko obožava šminku.

Ono što mi je najviše privuklo pažnju svakako je neobična paleta sa četiri hajlajtera koje možete da koristite na očima, jagodicama ili usnama.



Četiri različite nijanse mogu zadovoljiti svačiji ukus i potrebe. A zelena je namenjena onima koji vole da iskoče iz svoje zone komfora.

Proizvodi su divno pigmentovani i daju prelep sjaj licu i očima, dok će učiniti da svaki karmin na vašim usnama izgleda potpuno praznično i drugačije.



Ja najviše volim da ih koristim kao hajlajtere ili ih stavim na ceo pokretni deo kapka, u ugao oka ili ispod obrve.

Ovo je definitivno proizvod koji ne smete da propustite, posebno ako obožavate hajlajtere.



Velvet metallic tečni karmin dolazi u dve nijanse. Meni se više dopada ova u broju 01 star of the party.



Iako sam mislila da je karmin u crvenoj nijansi, zbog oznake na pakovanju, u pitanju je predivna braon koja se neverovatno presijava.

Karmin ima divnu pigmentaciju. Na usnama je neverovatno prijatan. Kada se osuši ne mrda. 



Često metalik karmini mogu čudno da izgledaju na usnama, posebno ako nemaju dobru pigmentaciju. Međutim, ovaj zaista izgleda odlično.



Tečni hajlajter je još jedan proizvod kome teško da mogu da odolim. Posebno ga volim zato što mogu da ga koristim na različite načine. Kao klasični hajlajter dobar je kada je u pitanju laganija šminka ili kao baza za druge halajtere. 



Možete da ga koristite kao bazu pre pudera ili da ga mešate sa puderom kako biste dobile taj glow efekat.

Ima prelep, suptilan sjaj, te će ga obožavati i oni koji ne vole previše da sijaju.



Prilično je tečan, nekako vodenast i vrlo se lepo razmazuje. Ima prijatan, blag miris.

Dozira se pipetom, što mi je posebno simpatično kada je ovaj proizvod u pitanju.



Ono što me je oduševilo kada je ova kolekcija u pitanju jeste proizvod u obliku karmina koji je potpuno providan i pun divnih šljokica. Neobičan proizvod sa kakvim se do sada nisam susrela.



Ne mogu da kažem da je posebno koristan jer na usnama izgleda kao običan balzam ali toliko lepo izgleda da bi mi bilo žao da ga nisam dobila.

On stiže u pakovanju punom šljokica. Naime ideja je da vi kupite kesicu i da se jednostavno iznezadite onim što pronađete u pakovanju.



Mislim da je on fenomenalan kao poklon čak i za devojčice jer je svakako ono što privlači njihovu pažnju a na usnama izgleda kao labelo.



Kako vam se dopadaju ovi Essence noviteti? Da li ste već sebi kupile neke od ovih proizvoda?









Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark