Skip to main content

GOLDEN ROSE četkice i silikonski sunđer


Kako Golden Rose već duže vreme prati svetske trendove, tako se u njihovoj ponudi od nedavno nalaze i zanimljive četkice kao i silikonski sunđer za šminkanje o kome su mišljenja blogerske i jutjub zajednice prilično podeljena.

Ovalne četkice zainteresovale su me čim su se pojavile. One nisu previše jednostavne za rad, bar kada je moje iskustvo u pitanju, ali mi se sviđa efekat koji sa njima dobijam.


Četkica za konture i korektor veoma mi se dopada. Ima guste i zbijene dlačice te je vrlo precizna i odlična za konturisanje i potpuno prekrivanje. S druge strane vrlo je prijatna na dodir.

Odlično blenda kremaste proizvode za konture i na početku sam je samo za to i koristila. Odlična je u kombinaciji sa novim GR korektor olovkama i proizvodima za konture. 

Međutim, ova četkica mi se fenomenalno pokazala i za nanošenje tečnih korektora kao i svih oblika pudera (ne mislim na pudere u kamenu). Verovali ili ne, ovo mi je omiljeni proizvod za nanošenje tečnog pudera. Ona tako lepo nanese tečne proizvode da ten izgleda perfektno i ujednačeno. Lepo zađe u sve uglove lica s obzirom na to da je mala, a nanošenje pudera zaista ne traje dugo.


Manja četkica namenjena je za nanošenje ajlajnera. Ona ima duže dlačice, mekša je i samim tim nije toliko precizna. Upravo zbog toga meni nije praktična za iscrtavanje linije duž oka, jedino za neku vrstu razmazivanja. Ja je koristim za iscrtavanje kontura nosa.


Takođe, nije mi praktična za ajlajner jer nije dovoljno uska.

Obe ovalne četke napravljene su od sintetičke dlake. Dolaze kartonskom pakovanju koje mi se veoma dopada.


Kabuki četkicu za konturise, veoma neobičnog oblika, jedva sam čekala da isprobam. Manja je i vrlo praktična. Ima gusto zbijene dlake i neverovatno je prijatna na dodir.


Namenjena je za nanošenje kremastih, tečnih i praškastih proizvoda. 

Dobro mi se pokazala za kremaste konture.

Dolazi u pakovanju sa poklopcem te je pogodna i za putovanje. Takođe je napravljena od sintetičke dlake.


Golden Rose ima još nekoliko novih četkica u svojoj ponudi i zaista bih volela da isprobam onu za tečni puder i bronzer.

Silikonski sunđer izazvao je mnogo pažnje od kada se pojavio. Gotovo sve inostrane jutjuberke testirale su sunđere raznih brendova. Moram da priznam da sam i sama bila vrlo zainteresovana da ga probam, iako su mišljenja jutjuberki podeljena. Pojedine su oduševljene, dok je drugima apsolutni promašaj.


Sunđer služi za nanošenje tečnih i kremastih proizvoda. On, za razliku od klasičnih sunđera, neće upiti nimalo proizvoda te ćete, s tim u vezi, trošiti manje pudera što je pozitivno. Takođe, od svakog pudera izlači maksimalnu prekrivnu moć. 

Meni se čini da je svaki puder koji nanesem njime više mat, što bi se verujem svidelo devojkama sa masnom kožom. Definitivno ne daje efekat blistavog tena, niti daje svežinu, tako da nisam sigurno koliko bi se svideo vama sa izraženom suvom kožom.

Veoma mi se dopada kako puder izgleda na koži kada ga nanesem ovim sunđerom. Sve deluje besprekorno, ujednačeno i savršeno mat. Ono što sam primetila, a što mi se ne dopada, jeste da ume malo da istakne pore (naravno, ovo može da zavisi i od pudera koji koristite kao i da li nanosite prajmer). Ima takvu glatku teksturu te mi se čini da ne može da "utisne" puder u sve pore, za razliku od bjuti blendera. 


Takođe, zbog svog oblika nije praktičan za nanošenje pudera na delove oko nosa, obrva i u uglovima oka. 

Ovaj GR sunđer nije previše tvrd te je prijatan za rad. 

Puder se nanosi tako što ga prvo sunđerom razmažete kružnim pokretima, a onda utapkavate. Kada sam prvi put počela da razmazujem puder po licu, bila sam sigurna da je ovaj sunđer potpuni promašaj ali magija je počela onog momenta kada sam krenula da utapkavam puder.

Definitivno nije najbolji izbor ako želite laganu dnevnu šminku, ali mi se dopada se što puder izgleda jednako dobro i nekoliko sati nakon nanošenja ovim sunđerom. 

Održava se vrlo lako. Operete ga sapunom i vodom, obrišete i on je spreman za novo korišćenje. Nema sušenja kao kod običnog sunđera niti borbe sa bakterijama.

Kako vam se dopadaju ovi proizvodi?

Pratite novosti i na Instagramu!




Comments

  1. Hvala ti na ovako detaljnim informacijama o silikonskom sunđeru, kako god se već zvao. Svakako zanimljivo za probati, čak i za nas koji već znamo i volimo neke ustaljene tehnike. Što se četkica tiče imam jednu te vrste ali Artdeco i to najmanju, ali mi je dobra za nanošenje i podloge i korektora, baš je "buffing". :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno nisam mnogo očekivala ni od "sunđera" niti od četkice, a sad bukvalno bjuti blender više ne koristim. Stvarno ih svakom preporučujem.

      Delete
  2. Hvala ti na iskrenosti. Četkice izgledaju baš kvalitetno. Silikonski ''sundjer'' još nisam probala, imam novi bjuti blender i planiram posle da kupim njega da probam. Imam masnu kožu i nadam se da će mi odgovarati.

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš me zanima kako bi odgovarao masnoj koži. Obavezno javi kad probaš. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark