Skip to main content

LLUMS Tečni korektor


Nakon tečnih pudera koji su izazvali veliko interesovanje, Llums je izbacio i korektore čija je cena neverovatno primamljiva. U pitanju je jedan od proizvoda koji će moći da priušti svaka žena, a čiji je kvalitet sasvim dobar.

Ovaj tečni korektor dolazi u klasičnom pakovanju sa četkicom koja je standardna za ovaj tip proizvoda. Ono što se meni ne dopada, a što moram da istaknem odmah na početku, jeste činjenica da stoper ne dozvoljava da izađe veća količina proizvoda te moram mnogo puta da vraćam četkicu kako bih nanela željenu količinu. Planiram da već sada izvadim stoper, iako to radim tek kada mi je korektor pri kraju.


Kada je reč o teksturi, ona je prilično lagana. Korektor je dosta vlažan i ima taj hajlajt efekat. Rekla bih da je, s tim u vezi, vrlo sličan puderu.

Kako ima laganu teksturu, tako mu je i prekrivanje prilično slabo. Dakle nije za one devojke koje imaju veoma izražene podočnjake! Meni je potrebno nekoliko slojeva kako bih dobila korektno prekrivanje. Kada su mi jače izraženi podočnjaci, samo on mi nije dovoljan.

Međutim, veoma mi se dopada kako se blenda. Zaista je šminkanje sa njim veoma brzo i lako. Stopi se sa kožom pa ni nemate osećaj da ste nešto naneli na taj deo lica. 


Minimalno se uvuče u borice i prilično je dugotrajan. Imajte na umu da ja svaki korektor setujem i da ne znam kako bi se ponašao bez toga, ali mi se dopalo kako izgleda na koži tokom dana. Najbolje mi se pokazao kada sam ga prvo utapkavala sunđerom a onda prstima.

Uglavnom imam lepa iskustva sa lakšim i tečnijim korektorima jer imam osećaj da njih koža potpuno upije i da zbog toga ne mrdaju u toku dana, dok oni teži, sa većom pokrivnom moći imaju tedenciju da se uvlače u borice i pomeraju.

Ovaj korektor takođe da neku svežinu licu i odličan je za one koji ne vole mnogo da se šminkaju jer će im taman prekriti dovoljno a neće se previše primetiti.


Moj je u nijansi 2 natural i nju sam uzela jer mi se činilo da će mi najviše odgovarati. Ona se potpuno stopi sa mojim tenom. Pored ove postoje još tri nijanse. Porcelain je svetlija, ali za mene prilično svetla i možda bi mi kombinacija te dve najviše odgovarala.

Korektor ima prijatan miris, isti kao i tečni puder, koji nestaje brzo nakon nanošenja.

Njegova cena je 239 dinara, što smatram da je veoma povoljno te, ukoliko vam pomenute karakteristike odgovaraju, obavezno ga probajte. 

Da li ste već probale ovaj korektor? Pišite mi svoje utiske!

PROČITAJ i recenziju Llums tečnog pudera

Pratite novosti i na Instagramu







Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark