Skip to main content

BEAUTY GREŠKE koje sam pravila i šta sam to promenila

Nedavno sam naišla na blog T's confidential i dobila ideju da pišem o beauty greškama koje sam pravila pre nego što sam ušla u ceo ovaj svet kozmetike.

Za razliku od današnjih tinejdžerki, koje o nezi kože i šminkanju mogu da se informišu samo jednim klikom na tekst ili video na jutjubu, moja generacija o svemu tome nije znala gotovo ništa. Poneke savete mogli smo da pročitamo u časopisima ili čujemo eventualno u tv emisijama, a čini mi se da smo gotovo sve radile pogrešno. Neke od grešaka možda bih više nazvala nedovoljnim znanjem u vezi sa šminkanjem, kao i činjenicom da je naše tržište tek od pre nekoliko godina preplavljeno raznim kozmetičkim proizvodima.

GREŠKA 1: Stavljanje pudera prstima


Izvor
Iako mnoge devojke i žene puder i danas nanose prstima, ja sam odavno prešla na četke i bjuti blender jer je efekat koji njima dobijam neuporedivo bolji. Sećam se onog momenta kada sam podlogu nanela četkom, više nikad to nisam uradila prstima. Stoga je ovo bila greška koju sam, usled neznanja, ali i nepostojanja adekvatnih proizvoda, ponavljala godinama.

GREŠKA 2: Šminkanje bez matiranja



Nikada nisam imala masnu kožu te nisam kupovala pudere u kamenu, dok, koliko se sećam, puderi za setovanje nisu ni postojali. S tim u vezi često mi je T-zona umela da prosija, a korektor da se pomeri tokom dana ili uvuče u borice. Danas ne mogu da zamislim šminkanje a da ne fiksiram korektor i nanesem malo pudera na čelo.

GREŠKA 3: Zanemarivanje obrva prilikom šminkanja



Pre nekoliko godina moja rutina šminkanja nikada nije uključivala iscrtavanje i popunjavanje obrva (iskreno ne znam zašto), a kako su mi prirodno svetle i tanke, one su bile gotovo neprimetne na mom licu. Srećom naučila sam da su obrve vrlo važne za celokupan izgled lica i očiju i danas ne izlazim iz kuće da ih bar malo ne popunim olovkom ili nekom senkom.

GREŠKA 4: Šminkanje samo jednom četkom



Četka za puder, korektor, hajlajter, rumenilo, senku, obrve... A do pre samo nekoliko godina jedina četka koju sam imala bila je ona za bronzer. Njome sam stavljala i rumenilo po potrebi, dok sam senke na oči nanosila sunđerčićem koji se dobije uz paletu. Iako se danas pitam kako smo uopšte mogle da se šminkamo bez svih ovih četkica, gledajući stare fotke, šminka i nije izgledala toliko loše. :)

GREŠKA 5: Nedovoljno izblendana senka


Izvor
Kada senke nanosite suđerom svako veće blendanje je gotovo nemoguće posebno kada je reč o pregibu kapka. Srećom danas svuda možemo da kupimo četkicu koja nam omogućava da senke na našim očima izgledaju besprekorno i uredno.

GREŠKA 6: Sedefasta senka na ceo kapak



Kako imam spuštene kapke, svetlucave senke na pregibu zaista umeju loše da izgledaju i da ga još više naglase. Srećom odavno sam naučila kako pravilno da se šminkam spram oblika svojih očiju, tačnije kako da ih istaknem a da prikrijem nedostatke.

GREŠKA 7: Nepravilno čišćenje lica



Pre nekoliko godina šminku sam skidala vlažnim maramicama, onda sam lice prala sapunom ili nekim gelom za čišćenje, često neadekvatnim za moj tip kože. Ponekad sam koristila tonik kako bih dodatno očistila lice.
Od kada su se pojavile micelarne vode, shvatila sam koliko je skidanje šminke maramicama loša navika. Sapun sam odavno izbacila iz upotrebe i sada koristim gel koji odgovara mom tipu kože. Tonik isto tako već duže vreme ne upotrebljavam.

Takođe, od kada sam u čišćenje uključila i četku Spa sonic moja koža se preporodila. Žao mi je što ranije nisam shvatila da su čišćenje kože i sama nega veoma važne.

GREŠKA 8: Nisam marila za kremu za lice


Iako je danas prilično osetljiva i suva, moja koža je do pre samo nekoliko godina bila normalna bez bilo kakvih nepravilnosti. Stoga nisam mnogo marila koju kremu koristim jer su mi sve manje-više odgovarale. Takođe, često nakon umivanje i čišćenja nisam ni nanosila ovaj proizvod jer, kako sam tada mislila, nije bilo potrebe. Znam da ima mnogo devojaka koje razmišljaju kao što sam ja nekada i zato sada sve savetujem da je redovna i pravilna nega izuzetno važna.

GREŠKA 9: Skidanje maskare trljanjem



Nema ništa gore za vašu tanku kožu oko očiju ukoliko maskaru skidate agresivnijim trljanjem. Ja sam to nekada radila vlažnim maramicama ne razmišljajući kakve posledice to može ostaviti na kožu. Međutim, skidanje maskare često nije tako lako. Ono što svakako možete uraditi jeste da nanesete blagi proizvod za umivanje na trepavice i vrlo lagano trljate kako biste uklonile svu maskaru, a onda ostatke samo pokupite tupferom natopljenim micelarnom vodom. Međutim, ja sam pronašla još bolje rešenje. Maskaru skidam vlažnim maramicama ali ne trljanjem nego laganim povlačenjem duž trepavica. Iako bi se nekom učinilo da na taj način možete da počupate trepavice, otpadne samo onaj deo koji bi otpao i bilo kojim drugim čišćenjem. Važno je samo da maramice budu dovoljno vlažne a maskara se skine vrlo lako i što je najbitnije skine se bukvalno sve. Ukoliko ovako uklonite maskaru nikada prilikom umivanja nećete videti njene ostatke. Definitivno najbolji način koji vam preporučujem.

GREŠKA 10: Fenirala sam se



Ova greška se ne odnosi na šminkanje i negu, ali sam morala da je uvrstim u grešku koju sam ponavljala zaista dugo. Meni je feniranje dodatno isušivalo kosu, a onda ona nije mogla da raste i izgledala je prilično loše. Od kada koristim presu, moja kosa je fenomenalna i dugačka. Ceo post sam posvetila ovoj temi, te ukoliko vas zanima pročitajte ovde.

Da li ste i vi ponavljale neke od ovih grešaka? Pišite mi šta je ono u čemu ste grešile i što ste sada promenile?

Pratite me i na Instagramu!






Comments

  1. Odlican post draga! Drugaciji post, nisam do sada naisla na ovakav :)
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark