Skip to main content

ZOJA ZEC Hijaluron serum za lice


Ukoliko imate suvu ili jednostavno kožu kojoj je neophodna dodatna hidratacija, serum sa hijaluronskom kiselinom mora da bude obavezan deo vaše dnevne nege lica.

Zoja zec je domaći brend koji proizvodi prirodne i veganske proizvode odličnog kvaliteta. Nakon fenomenalnog pilinga, maske za lice i tonika, jedva sam čekala da probam i ovaj serum koji je na mene ostavio i više nego dobar utisak.


Hidrantni serum sadrži hidrolat ruže i hijaluronsku kiselinu, obezbeđuje vlažnost, vraća sjaj i čini kožu nežnom i glatkom.

Ima vodenastu teksturu i veoma se brzo upija, a koža nakon njega ostaje divno glatka, nežna i zategnuta. Lagano "pegla" sitne borice i odličan je kao podloga pre šminkanja. Jedna kap dovoljna je za polovinu lica.


Serum pojačava dejstvo kreme, a koristi se tako što se nanese na očišćeno lice na predeo oko očiju, lice i vrat, ujutru i uveče. Nakon što se on upije, nanese se dnevna ili noćna krema.


Apliciranje je veoma jednostavno, pomoću pipete. Pakovanje od 30 ml dovoljno je za nekoliko meseci korišćenja.


Serum ne sadrži parabene i konzervanse.

Cena ovog proizvoda je 1490 dinara i možete ga poručiti ovde.

Da li ste probale Zoja zec proizvode?




Comments

  1. Nisam probala njihove proizvode, ali mislim da mi ovaj serum ne bi odgovarao jer moje lice "ne trpi" proizvode sa hijaluronom😟...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda bolje da se "ne igrate". Imaju nekoliko zaista zanimljivih i odličnih proizvoda. Pogledajte njihov sajt. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark