Skip to main content

FARMASI Mat tečni karmin VELVET


Kada sam nedavno dobila Farmasi proizvode na testiranje, nisam znala šta da očekujem, jer osim nekoliko recenzija koje sam čitala na blogovima, nisam gotovo ništa znala o ovom brendu. Ono što mi je odmah privuklo pažnju bio je predivan karmin koji ću predstaviti u ovom postu.

Fenomenalna nijansa 105 osvojila me je na prvi pogled i jedva čekala da nanesem ovaj ruž na usne.




Kada je reč o pakovanju, ono je klasično i vrlo slično standardnim mat tečnim karminima, plastično i sa mat poklopcem koji asocira na to šta obećava ovaj proizvod.



Četkica je pljosnata, zaobljena na vrhu i omogućava lepo i lako nanošenje ruža.

Miris ovog proizvoda vrlo podseća na Golden Rose tečne mat karmine, a to je taj neki standardni miris kada su ovakvi proizvodi u pitanju.

Tekstura je, takođe, vrlo slična GR. 
Karmin nije previše tečan, dakle ne razliva se, svilenkast je i FENOMENALNO pigmentovan. Jednim nanošenjem imate neverovatnu prekrivenost.



Međutim, on se ne suši odmah mat. Nekako imam osećaj da nikad ne bude potpuno mat. Ne "zacementira" se kao pojedini ruževi. S tim u vezi veoma je prijatan. Nemate osećaj zatezanja i neprijatnosti. Takođe, ne osećate ga na usnama.

Ono što mi se takođe dopada jeste to što se ne uvlači u linije na usnama i ne ističe suve delove.




Jedan je od najprijatnijih ruževa koje sam do sada probala.

Međutim, samim tim što se ne osuši potpuno, on ne može da se pohvali preteranom dugotrajnošću. Naime, skidaće se ravnomerno kada budete jeli, ostavlja tragove na čaši, ali nijednog momenta ne izgleda loše na usnama.



Ne skuplja se u uglovima usana i nadogradiv je, bar kada je reč o ovoj nijansi.

Ja sam iskreno oduševljena ovim proizvodom, mislim da je odličan za specijalne prilike posebno zbog toga što se savršeno slika, kao što možete da primetite. Takođe, nijansa na usnama ista je kao i u bočici.

Kako vam se dopada ovaj mat tečni ruž? Da li ste probale ovu Farmasi kolekciju karmina?

*pr proizvod

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark