Skip to main content

MAX FACTOR Miracle touch liquid illusion puder i Smokey eye drama kit 2 u 1




Na prvom Serbian Bloggers Day dobile smo i proizvode od brenda Max factor. Neki od njih su se tek pojavili u prodaji, a ja sam se posebno radovala testiranju Miracle touch pudera i senke za oči, o kojima ću pisati u ovom postu.







MIRACLE TOUCH liquid illusion foundation 


Pojavio se u novom pakovanju, a pruža besprekoran, prirodno blistav ten sa suptilnom mat završnicom.

Puder je smešten u kutijici sa poklopcem u kome se nalazi sunđerčić koji je namenjen za nanošenje proizvoda. Samo pakovanje je veoma praktično za nošenje u neseseru i do sada nisam imala nijedno slično.





Formula je prilično neobična jer se, u dodiru sa kožom, iz kompaktnog pretvara u tečni puder (pogledajte snimak na Instagramu). Veoma se lepo i lako nanosi, nekako stapa sa kožom izjednačavajući ten i čineći ga besprekornim. 

Zaista je lagan i prijatan na koži, a uz nadograđivanje može da ima srednju prekrivnu moć.





Ono što je mene oduševilo kod ove formule jeste činjenica da učini ten svežim, a da ga opet drži mat i ne stvara kejki izgled kože čak ni na suvljim delovima. Iako nisam očekivala, ovaj puder mi traje minimalno osam sati na licu. Uz standardno setovanje praškastim puderom čela, odnosno T zone, zaista se ne brinem da ću prosijati u toku dana, što se sa mnogim tečnim puderima dešava. 





Takođe, svi proizvodi kao što su kontur puderi, bronzer i rumenilo ostaju na mestu u toku celog dana. 

Nisam probala da ga nanosim sunđerom koji se dobije u pakovanju, već ga utapkavam bjuti blenderom ili nanosim četkom. I jedan i drugi način mi se dopada, mada prednost dajem blenderu.

Nisam primetila da je komedogen, niti na bilo koji način smeta mom osetljivom licu. Nema miris što je takođe važno svima čija koža reaguje na mirise.

Od kako sam ga dobila samo njega nanosim iako je za nijansu tamniji trenutno od moje kože (golden 075). Međutim, zaista sam oduševljena efektom i kvalitetom, te bih ga, s tim u vezi, preporučila devojkama koje imaju tip kože sličan mom. Ne znam kako bi se ponašao na prilično masnoj koži ili ekstremno suvoj.

Koristila sam dosta Max factor pudera i ovo je formula kojom sam najviše zadovoljna.






Smokey eye drama kit 2 u 1

Proizvođač kaže da u jednom pakovanju dobijate senke za oči i senke za obrve, međutim sve senke imaju sitan šimer u sebi, iako možda izgledaju mat, pa nisam sigurna koliko bi bile dobre za iscrtavanje i popunjavanje obrva.

Ja ih koristim kao senke, tamnije nijanse za pregib, a svetlije za pokretni deo kapka i hajlajt.






Senke su praškaste i malo se truse kada ih kupite četkicom, međutim neće se trusiti dok ih nanosite na kapak, čak ni najtamnija.

Prilično su pigmentovane i lepo se blendaju i mešaju. Uz bazu za senku one traju dok god ih ne skinem (ja senke nikad ne nanosim bez baze, tako da ih i ne testiram bez nje).

Ovakve palete su uvek pogodne kada idete na put, jer u njoj imate sve neophodne nijanse da kreirate različite look-ove.



Ranije nisam koristila Max factor palete i mogu da kažem da sam prijatno iznenađena i, isto kao i puder, ove senke koristim od kako sam ih dobila.

Ova paleta je sada na sniženju u DM-u, čini mi se do kraja meseca, pa ukoliko ste tragali za nečim sličnim, definitivno vam je preporučujem. Ova je u nijansi 01 opulent nudes.

Da li ste probale ovaj puder ili paletu? Koji su vaši omiljeni Max factor proizvodi?




Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark