Skip to main content

MARRAKESH puter za telo i ulje za kosu




Marrakesh je prirodna kozmetika koja ne sadrži štetne supstance i s tim u vezi ne utiče loše na zdravlje. Ono što je na mene odmah ostavilo utisak jesu jaki i prirodni mirisi koji se dugo zadržavaju na kosi i koži.

Sve blogerke koje su došle na prvi Serbian Bloggers Day dobile su priliku da testiraju određeni Marrakesh proizvod i svoja iskustva podele sa čitaocima bloga. 




Puter za telo namenjen je suvoj koži. Proizvođač kaže da štiti, leči, omekšava kožu celog tela, da odlično hidrira i ektremno suve delove, te da se može koristiti i za lice.

Ova puter ima predivnu, svilenkastu teksturu, nije nimalo težak i lepo i lako se razmazuje. Brzo se upija, ne ostavljajući mastan trag, a nakon njega koža je baršunasta, meka i izuzetno prijatna na dodir. 




Međutim, ono što je mene apsolutno "kupilo" jeste miris, prilično intezivan i jak. Na početku mi je možda bio i malo prejak, ali nakon određenog vremena postao mi je prilično prijatan. Fantastično je to što se miris zaista dugo zaržava na koži, pa ćete ga, ukoliko ste se mazali uveče pred spavanje, osetiti i ujutru. To se zaista retko dešava kada je reč o proizvodima za negu tela, jer obično mirisi ispare kroz nekoliko sati.




Nemam suvu kožu tela pa ne mogu da vam napišem da li je zaista toliko delotvoran, ali mogu da tvrdim da je u pitanju veoma kvalitetan proizvod. Ukoliko volite prirodnu kozmetiku i jače mirise, ovaj puter bi mogao da vam se dopadne. Njegova cena je 1690 dinara.




Marokansko arganovo ulje za kosu dobila sam u vidu testera, te nisam mogla da steknem kompletan utisak.

Nanosi se na mokru kosu, pre sušenja, ali može da se nanese i na suvu kosu nakon oblikovanja. Ono što obećava ovo ulje jesu: svilena kosa, dodatna nega i sjaj, duboka hidratacija, smirivanje nemirne kose, zaštita od toplote, skraćivanje vremena sušenja i do 50 odsto i pojačavanje delovanja boje i blanša.





Iako je prilično koncentrovano i deluje teško, ovo ulje se lepo upije u kosu ne ostavljajući mastan trag. Kao i puter ima prilično intezivan miris koji meni prija. 

Ne mogu da napišem da sam primetila neku veliku razliku kada sam nanela ovaj proizvod. Kosa mi je bila lepa i sjajna, ali smatram da bi za neke ozbiljnije rezultate trebalo duže da ga koristim.

Cena ovog ulja 2560 dinara, a sve proizvode možete da naručite preko njihovog sajta.

Da li ste probale Marrakesh proizvode? Kako vam se čine? Pišite mi svoje utiske!

Comments

  1. Koristim sad balzam i mogu da kazem da sam iznedadjena kvalitetom. Imam i Subrina keratinsku penu kojom sa prezadovoljna a isti su uvoznici, tako da mi bas odgovaraju ovi proizvodi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam čula da postoji keratinska pena. Ja koristim Subrina farbe i prezadovoljna sam. Izgleda da cena opravdava kvalitet. :)

      Delete
    2. Bas tako, postoji i mnogo dobro miris ima a za stilizovanje ocena 10+ 😊 Mislim da je oko 1690, ako se nisto nije promenilo.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark