Skip to main content

RICH proizvodi za kosu




Rich proizvode za kosu merkam već duže vreme, a kada sam ugledala ovo mini pakovanje sa testerima, odlučila sam da ih probam. 

Iako su u inostranstvu veoma popularni, za Rich proizvode u Srbiji skoro se i ne zna, verovatno zbog prilično visoke cene.

Od sva tri proizvoda koje sam dobila u ovom pakovanju najviše sam se radovala eliksiru.




ELEKSIR OD ARGANOVOG ULJA

Pogodan je za sve tipove i može da se koristi i na suvoj i na mokroj kosi.




Obećava zdravu, mekanu i sjajnu kosu, a ima i UV zaštitu. Takođe tvrdi da ojačava kosu i obnavlja oštećenu i umornu vlas.

Zaista lepo miriše, brzo se upija i ne masti, ali iskreno nisam primetila neku posebnu razliku niti promenu na bolje kada je izgled moje kose u pitanju. Dugo sam koristila Baleino ulje koje je duplo jeftinije, ali čiji su se efekti videli odmah i sa kojim su moji krajevi zaista izgledali odlično.




Takođe nije mi se posebno svideo ni kada sam ga nanosila na suvu kosu. Ne omekšava krajeve, niti daje poseban sjaj.

U suštini korektan proizvod, ali nije ono što sam očekivala. Postoje mnogo jeftinija, a delotvornija ulja. 




ŠAMPON ZA INTEZIVNU HIRATACIJU

Šampon, kao i regenerator, miriše prilično skupo, ako mogu tako da se izrazim. Miris me podseća na one bolje opremljene frizerske salone. Veoma je blag i neobičan, a opet se zadržava na kosi prilično dugo.




Kada je reč o tekturi malo je ređi, ali dobro peni i čini mi se da lepo opere kosu.

Namenjen je svim tipovima kose posebno suvoj i hemijski tretiranoj. Obećava zaštitu od toplote, UV zraka i ispiranja boje.




REGENERATOR ZA INTEZIVNU HIDRATACIJU

Kao što mu i sam naziv kaže namenjen je hidrataciji kose. Ima laganu formulu koja ne otežava kosu.




Namenjen je oštećenoj i suvoj kosi. Obećava sjaj, zaštitu od toplote, ispiranja boje, kao i UV zaštitu.

Iskreno, iako oba proizvoda obećavaju hidrataciju i oporavak oštećene kose, ja sam imala osećaj da mi je kosa suvlja i da se više kida. Sva tri proizvoda koristim pola meseca i zaista nisam primetila da se izgled moje kose poboljšao. Mislim da ću kompletan utisak imati tek kada potrošim proizvode, zato ne želim da prerano nešto iskritikujem.
Međutim trenutno osim divnog mirisa nije me privuklo ništa drugo što bi me nateralo da kupujem ove, a ne neke druge, jeftinije proizvode koji su imali slično ili bolje dejstvo.




Cena svakog pojedinačnog proizvoda u standardnoj veličini je oko 1000 din. A cena ovog pakovanja je takođe bila oko 1000 din. To zaista nije malo, te sam, u skladu s tim, i imala veća očekivanja.

Možete da ih kupite u Unitech radnjama ili na njihovom sajtu.

Da li ste probale pomenute proizvode? Kakva su vaša iskustva?








Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark