Skip to main content

MAYBELLINE SUPER STAY 24H tečni puder




Uvek se pitam da li neko nosi puder 24 sata pa da može da potvrdi njegovu postojanost...

Kada je reč o Maybelline brendu i tečnim puderima, Fit me mi je jedan od omiljenih, ali nažalost naši uvoznici su odlučili da ga više ne donose (ovaj momenat nikada neću razumeti) iako je možda i najbolji za suvu kožu, ali i jedan od najdražih pudera inostranih blogerki.

Od Super stay pudera nisam znala šta da očekujem, ali je ostavio dobar utisak već nakon prvog nanošenja.




Pakovanje je standarno, staklena bočica i plastična pumpica koja dobro funkcioniše i iz koje izlazi dovoljna količina proizvoda. Možete blagim pritiskom vrlo lako da kontrolišete doziranje.

Tekstura pudera je lagana, srednje gustine, vrlo je prijatan na dodir. 




Ne klizi po koži, ali nanošenje je zaista lako. Odlično izgleda i kada ga naneste sunđerom kao i četkom (ja koristim Blush 32), iako u ovom slučaju prednost dajem četki.




Istog momenta postaje mat, ali je vrlo prijatan na koži. Nema osećaja maske ni zatezanja. Koža izgleda ujednačeno, prirodno, ne skuplja se na suvim delovima, niti deluje prljavo, što je veoma važno ukoliko imate suvu kožu. 



Iako vam daje taj mat izgled koža sa ovim puderom nekako izgleda sveže. Čini mi se da je ovo prvi mat puder koji bih mogla da preporučim i osobama sa suvom kožom (naravno ukoliko ona nije ekstremno suva i dehidrirana).

Ima srednju prekrivenost, koja uz nadogradnju može da bude i potpuna. Sve zavisi u kakvom vam je stanju koža i šta bi trebalo da prekrijete. Zaista može lepo da se nadograđuje bez vidljivih slojeva, apsolutno se stopi sa kožom.

Što se tiće dugotrajnosti možete da budete spokojne, ovaj puder stvarno ne prosijava i sve što ste naneli na lice ostaje na mestu dok god ne skinete šminku. Ja sam oduševljena svaki put. Otporan je na znoj, vlagu i dodir.

Ono što mi se takođe dopada jeste što na licu tokom vremena nema nikakvih promena kada je reč u teksturi ili boji pudera. 

Pozitivno je to što nema poseban miris, tako da, devojke sa osetljivom kožom, ovaj puder će vam se sigurno svideti.

Još jedna sjajna stvar kojom me je ovaj puder "kupio" jeste to što se ne uvlači u borice i bore. Ja ih imam na čelu i ne podnosim kada mi se nakon šminkanja očiju one još više istaknu. Sa ovim puderom toga nema, što je zaista fenomenalno.

Postoji šest nijansi, moja je 28 soft beige. Iako sam prvo mislila da ima žućkasti podton, čini mi se da je nijansa hladnija i više neutralnija. Rekla bih da se odlično stapa sa mojom kožom lica.

Cena je oko 900 dinara.

Da li ste probale ovaj puder? Kakvo je vaše mišljenje?














Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark