Skip to main content

Trakice za depilaciju lica- CARE I VELNEA




Da li i vas nerviraju dlačice na licu i pokušavate da se, na najlakši i najbolji način, oslobodite istih?

Sve žene, neke više, a neke manje, imaju neželjene dlačice na licu kojih žele da se reše. Pod tim podrazumevam nausnice, zulufe, kao i dlačice ispod brade. Iako one, bar u mom slučaju, nisu preterano vidljive, veoma me iritiraju i redovno ih uklanjam.

Iako nausnice najčešće čupam pincetom, zulufe, tačnije ceo taj deo dlačica uz uvo, uklanjam trakicama za depilaciju. Nakon depilacije lice mi bude mnogo lepše, mekše i puder nekako bolje izgleda na licu.
Mada sam videla na internetu da devojke skidaju dlake sa celog lica i to, ako ne grešim, brijačem, ipak se ne bih usudila da uradim tako nešto.

Trakice su savim dobar način, brz, a i mirni ste određeno vreme.

Kako se koriste?

Tračicu protrljate među dlanovima kako biste ugrejali vosak, odlepite ih i u smeru rasta dlake zalepite na željeno mesto. Sačekate nekoliko sekundi i povučete trakicu u suprotnom smeru od rasta dlake. Ukoliko je potrebno postupak ponovite, zatim maramicom (koju dobijete u pakovanju) uklonite višak voska, ukoliko je ostao na koži i samim tim i umirite kožu. I to je sve.

Probala sam trakice raznih proizvođača, a ove, o kojima sam pisala u današnjem postu, pokazale su mi se kao najbolje.


CARE





Ove trakice možete da pronađete u Maxi marketima i čini mi se u Tempo prodajnim objektima.

One sadrže vitamin E, Shea puter i kokosovo ulje i bez parabena su. Imaju divan voćkast miris. Veoma su nežne. Vosak je prilično mekan tako da samo lagano protrljate trakicu među dlanovima i ona je spremna za upotrebu.




Veoma dobro uklanja dlačice, a ne iritira kožu.

U pakovanju dobijete 20 tračica, što vam je sasvim dovoljno za nekoliko meseci korišćenja, kao i tri maramice za uklanjanje voska i umirivanje kože nakon depilacije.

Cena im je oko 150 dinara i smatram da su veoma povoljne.


VELNEA





U pitanju je pakovanje koje sadrži i trake za depilaciju tela, ali postoji slično pakovanje samo sa trakicama za lice.

Ovaj vosak sadrži ekstrakt Aloe Vera, vitamin E kao i ekstrakt zelenog čaja.




Vosak kod ovih trakica u čvršćem je stanju pa je potrebno samo malo više vremena kako bi se zagrejao. Takođe je nežan za kožu, dobro uklanja dlačice i dugo će vam trajati.




Cena je negde oko 200 dinara, čin mi se. Konkretno u ovom pakovanju dobijate 20 trakica za lice i 20 za telo, ali samo dve maramice.

Što se tiče traka za telo, ne dopadaju mi se, jer nisu dovoljno jake da skinu dlake s nogu, tako da potrošim skoro sve trake za jednu depilaciju. Za noge je praktičnije i isplativije uložiti novac u dobar epilator.

Znam da se mnoge žene plaše da počnu sa depilacijom lica jer smatraju da će im dlake biti veće, gušće i oštrije, međutim to nije tačno. One čak postaju slabije i manje vidljive.

Što se tiče bola prilikom depilacije, on je prisutan, pogotovu prvi put, međutim depilacija traje nekoliko sekundi, stvarno ćete preživeti. :)

Kada prvi put depilirate određeni predeo na licu, vrlo je moguće da će vam se sutradan pojaviti bubuljičice kao reakcija na depilaciju, ali svaki sledeći put nećete imati "osip" takvog tipa, bar ne bi trebalo.

Koliko vremena prođe od jedne do druge depilacije? Zaista to ne mogu tačno da vam kažem, ali ja bukvalno zaboravim kada sam skidala dlačice.

Mislim da je ovo sjajan način za uklanjanje neželjenih dlačica i da nema potrebe da trošite novac kod kozmetičara kad ovako nešto možete i same.

Da li koristite ove trakice? Koje biste mi preporučile?








Comments

  1. Velnea trakice sam probala i skroz su okej. :)

    ReplyDelete
  2. Ja sam prezadovoljna velnea trakama! Na nogama su mi mnogooo jake dlake i razumem zasto nisam uspela da skinem bas sve pri prvom koriscenju ali zato sam ruke uradila perfektno. Kada me kozmeticarka depilira obavezno dobijem neki osip, upalu, sada ne. Cena i kvalitet-prezadovoljna ��

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark