Skip to main content

Golden Rose ICE CHIC lakovi za nokte





Već sam mnogo puta pominjala koliko volim Golden Rose lakove, a ove, o kojima ću vam danas pisati, smatram najboljim do sada.

Ako pričamo o uopštenim karakteristikama GR lakova, potrebno je istaći da su prilično kvalitetni, da je cena veoma pristupačna i da je izbor boja fantastičan. Ne znam koliko tačno različitih linija postoji, ali verujem da baš svaka žena, među lakovima ovog brenda, može da pronađe ono što traži.



izvor


Linija ICE CHIC prvo mi se dopala zbog novog pakovanja koje izgleda mnogo kvalitetnije. Drugo, izbor nijansi je fenomenalan. Ne znam da li su sve (81) dostupne kod nas, ali ove koje sam ja dobila oduševile su me.

U pitanju su nežne, mlečne nijanse koje su mi potpuni hit ovog proleća. Nisu mnogo upadljive, nokti deluju uredno i uklapaju se uz sve kombinacije.

S obzirom na to da su nijanse mlečne potrebno je naneti dva ili tri sloja kako biste dobili boju iz bočice i potpuno prekrivenost nokatne ploče.

Lak se brzo suši, a ono što je najbitnije VEOMA DUGO TRAJE NA NOKTIMA. Čini mi se da nisam imala lak boljeg kvaliteta. 

Moji nokti su uglavnom veoma dugački, a na takvim noktima lakovi prilično dugo traju. Međutim, nedavno sam ih potpuno skratila, a ovaj GR lak bez problema stoji na njima danima. Bukvalno ga skidam kada poželim da promenim boju. 

Ta činjenica me je zaista oduševila, a ovi lakovi su mi postali omiljeni.

Što se tiče nijansi, najdraža mi je, kao što se moglo i očekivati, ova nežno roze u broju 06.








Ukoliko baš volite da vam nokti budu neutralni, što je meni izuzetno lepo kada su oni veoma dugački, onda je nijansa u boji kože u broju 08, prava za vas. Meni je takođe, pored pomenute roze, omiljena.







Nisam preterano ljubitelj sedefastih nijansi, ali mi se ova 02 dopada. Ne znam zašto, ali meni sedefasti lakovi uvek duže traju na noktima.








I za kraj najmanje omiljena, ali nijansa koju isto tako rado nosim, mlečno bela u broju 03. Slična nijansa, ali GR WOW laka, bila mi je zimski favorit.




Neke od ovih nijansi bile bi, uz kombinaciju sa kreč belim lakom, odlične za frenč manikir.




Mogu slobodno da kažem, već sad, da će mi ovi lakovi biti apsolutni favorit godine. Definitivno ću probati i neke druge tamnije nijanse, a i vama, ukoliko niste probale ICE CHIC lakove, obavezno to preporučujem.

Kako vam se dopadaju nijanse? Da li ste probale ove nove GR lakove?











Comments

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark