Skip to main content

MIXA hranljiva krema na bazi ulja

Razmišljala sam da li da uopšte pišem recenziju o ovoj kremi, jer je moja koža specifična i ne želim da nekog odgovorim od kupovine, ali s druge strane znam da me mnoge devojke čitaju jer imaju sličan problem sa kožom i želim da im pomognem ukoliko se dvoume i uštedim im novac.

Dakle, pre nego što počnem sa recenzijom, moram da napomenem kakvog je tipa moja koža. Suva, osetljiva, sklona crvenilu. Reaguje na mirise i boje u kozmetičkim proizvodima, na zagrevanja i neke namirnice. U suštini nije u pitanju klasično suva i osetljiva koža, već koža sa rozaceom.




Ova Mixa krema namenjena je osetljivoj i suvoj koži. Proizvođač kaže da je izuzetno hranljiva i na bazi ulja. Intezivno hidrira kožu tokom 24 sata. Takođe kažu da je testirana na osetljivoj koži, umanjuje rizik od alergija, ne sadrži parabene, boje i nije komedogena.

Kao takva verovala sam da će biti dobra za moju kožu. Međutim, pokazalo se suprotno.

Tekstura ove kreme je zanimljiva. Ona se nalazi u nešto čvršćem stanju nego neke druge kreme i neće se razlivati po pakovanju, ali je opet veoma lagana i hidrantna.




Lepo se razmazuje i zaista učini kožu mekom i imate osećaj da je ona hidrirana. Miris je veoma lep, prijatan, ali meni najviše odgovaraju kreme koje imaju više medicinski miris.

Nakon nanošenja ove kreme proveravala sam u kakvom stanju mi je koža na svakih nekoliko minuta, kao što radim svaki put kada testiram novu kremu. Odmah sam primetila da mi ona ne smiruje kožu, nego se crvenilo intezivira i koža deluje prilično iritirano. Tada sam shvatila da krema sadrži nešto što nikako ne odgovara mojoj koži. Moguće je i da su u pitanju ulja, jer druge sastojke, kao što sam već napisala, koji bi iritirali takvu kožu, ona ne sadrži.




Posle određenog vremena koža je počela da me na određenim mestima svrbi i pecka, što mi se nije dugo desilo, ali sam odlučila da sačekam jutro da vidim kako će da izgleda. Tog dana sam jela kiselo i pomislila sam da je ta reakcija možda zbog hrane. Međutim, ujutru situacija nije bila mnogo bolje. Crvenilo je bilo prisutno, a koža je bila neprijatno iziritirana. Takođe, nije bila hidrirana iako nije prošlo ni 12 sati. Delovala je suvlje. Imala sam osećaj da je ona smao površinski hidrirala kožu i kada se taj sloj tokom noći skinuo ona je opet postala suva.

Kako bih proverila da nisu u pitanju moja koža, namirnice ili nešto slično, a ne krema, probala sam je još nekoliko puta, ali svaki put koža bi isto odreagovala.




Još jednom napominjem, u pitanju je samo moje iskustvo, što ne znači da nekom od vas neće odgovarati. Međutim, preporučujem vam da ovu kremu zaobiđete ukoliko imate kožu lica sličnu mojoj. 

Da li koristite ovu kremu? Jesu li vaša iskustva drugačija?


Comments

  1. Ja imam normalnu kozu i meni je ova kremica bila ok, nista posebno... Steta, bila mi je mnogo zanimljiva kad sam je uzela upravo zbog teksture... Sad koristim Byphasse kremu koja me je odusevila, samo ima prejak miris pa ne verujem da ce ti odgovarati. Ne znam dal koristis Pantenol krem gel, meni je on nezamenljiv. Uvek imam njega i jos jednu kremu pored, cisto da mi se koza ne zasiti od njega... Raspisala sam se :) Pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala sam pantenol kremu ali mi nije odgovarala. Odgovaraju mi Eucerin i Dermix. :)

      Delete
  2. Ja je nisam koristila i zao mi je sto tbojoj kozi ne prija. Kreme ne koristim uglavnom, osim niveine jer mi je lice takodje dosta osetljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako ne koristiš kreme? Šta stavljaš na lice?

      Delete
  3. Meni je isto koza jako suva,i sklona crvenilu i pucanju kapilara,tako da cu ovu kremicu zaobici! ;-)

    ReplyDelete
  4. Slucajno sam naisla na ovaj blog...meni npr ova krema bas odgovara, a imam jako komplikovany tj osetljivu kozu, dehidriranu, sklonu crvenilu itd...svasta sam probala (od avene, eucerin, uriage, pa do jeftinijih avon, garnier, afroditine itd) i uvek sam se vracala ovoj mixinoj kremi ili avene za netolerantnu kozu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark