Skip to main content

ZIMSKI FAVORITI

Možda sam malo poranila sa pisanjem o zimskim favoritima jer zima kalendarski još uvek traje, ali me je nekako današnje sunce podsetilo da je proleće veoma blizu, te sam rešila da se ovim postom oprostim od neomiljenog godišnjeg doba.





Tokom ove zime nisam imala mnogo favorita. Neke od njih počela sam da koristim nedavno, ali pošto su mi ušli u svakodnevnu rutinu nege rešila sam da ih ubacim u ovaj post.




K piling koristim dva meseca i mogu vam reći da je sjajan. Već sam pisala o njemu tako da neću da se ponavljam, ali ću vam samo reći da je odličan i kao piling za lice.

Labello lip butter- Vanilla & Macadamia lepo neguje usne i fantastično miriše. Nosim ga stalno u tašni i mazala sam ga tokom cele zime. Sporo se troši te verujem da ću ga koristiti i tokom proleća i leta.

Nivea krema je fenomenalan univerzalni proizvod koji vam je uvek tu za prvu pomoć. Kada sam ostala bez omiljene kreme za lice, bila sam prinuđena da stavim Niveu i oduševila sam se kada sam shvatila da prija čak i mom osetljivom licu. Njena masna i teža tekstura odlična je za suvu kožu, posebno tokom hladnog perioda. Najviše sam volela da je nanosim uveče. 
Ispravite me ako grešim, ali čini mi se da postoji razlika u kvalitetu Nivee kod nas, a možda čak i u nekim sastojcima, jer mi krema koju sam kupila u Srbiji nije odgovarala, dok mi ova iz Nemačka nije izazivala nikakve neželjene efekte na licu.




Spa sonic mi je postala omiljena igračka za lice od kako sam počela da je koristim. Nežne i efikasne četke savršeno, lako i jednostavno čiste moje lice za samo nekoliko minuta.

Pollie kabuki ravna četkica za senku odlično blenda, čak može da se koristi i za konture, a cena joj je 209 dinara. Koristim je svaki put kada se šminkam, a detaljno o njoj i još nekim Pollie četkicama pisaću u nekom od narednih postova.






Rexona motion sense dezodorans dobila sam od mame, a miris me je potpuno osvojio. Osvežava a opet je nekako kao parfem, a ne običan dezodorans. Dobro štiti od neprijatnih mirisa i dugotrajan je. Preporučujem ga iako nije u kategoriji "zdravih" dozodoransa.

Avon Mesmerize black parfem koristim otprlike mesec dana i savršen je za dnevnu varijantu. Nije preterano dugotrajan, ali miris mi se dopada. U pitanju je cvetno-orijentalno-drvenasta nota koja mi baš prija. Platila sam ga oko 1000 dinara, a bočica je elegantna i može da stane u svaku tašnu.





O Aura contour me bronzeru pisala sam u jednom od prethodnih postova. Nijansa savršena za moj bled ten. Trenutno ne mogu da zasmislim šminkanje bez njega.

Golden Rose WOW! lakove za nokte i dalje kupujem prvenstveno zbog preslatkog pakovanja, a onda i savršenih nijansi. Letos sam koristila pastelne tonove, a ove zime osvojile su me dve nijanse: 01 i 88.




Nijansu 01 kupila sam misleći da je u pitanju kreč bela i razočarala sam se kada sam shvatila da je ipak mlečna nijansa. Međutim, ovaj lak najčešće je bio na mojim noktima, jer je neupadljiv i prilično dugotrajan.




Nijansa 88 veoma je neobična i to je razlog zbog koga sam se odlučila za nju i rado je nosila. U pitanju je tamno zelena koji ima i primese sive boje.




Postoje razne nijanse tamnijih GR WOW! lakova i verujte mi nećete znati za koju da se odlučite.

Ove zime imala sam i jedan nefavorit. U pitanju je Avon četka za pranje lica.




Nisam mnogo očekivala od četke od 300 dinara, ali je zaista mogla da bude malo mekanija i nežnija. Veoma je gruba i to mom licu jednostavno ne prija. Prosledila sam je sestri koja kaže da joj odgovara, tako da ukoliko nemate osetljivo lice, vama će možda i biti od koristi.

Da li ste koristile ili koristite neke od ovih proizvoda? Kakva su vaša iskustva?

Comments

  1. Većinu proizvoda nisam probala, posebno bih volela da probam K piling, vidim da ga svi hvale, Spa sonic i Avon četku. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. K piling i Spa sonic su moji apsolutni favoriti. :)

      Delete
  2. K piling sam u poslednje vreme viđala da se često pominje, ali nikako da ga isprobam. Ovih dana ću ga potražiti jer je očigledno dobar, čim ga svi hvale. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To si dobro primetila, svi pričaju o njemu. Videćeš koža je divna nakon njega, a može i za lice da se koristi. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark