Skip to main content

Healt pro uljane kapsule + mali trikovi

Kada sam na blogu Joannes’ view of life pročitala post o Healt pro uljanim kapsulama, poželela sam da ih probam. Već neko vreme tražim ulje koje bi odgovarala mojoj koži, a sama informacija da je moguće kapsule kupovati posebno, po ceni od 20 dinara, dodatno me je zainteresovala.
Kapsule dolaze u plastičnoj bočici, koju verovatno dobijate ukoliko uzmete više kapsula.

izvor

Jedna bočica sadrži 90 kapsula.
Kao što piše i na pakovanju, glavni sastojak je vitamin E. Postoji nekoliko različitih vrsta, a ja sam uzela kapsule sa aloe verom, medom i avokadom, jer su one dobre za moju suvu kožu.


Avokado: ulje avokada je odlično za kožu, regeneriše je i podmlađuje. Prodire u dublje slojeve i održava neophodnu vlažnost i elastičnost. Takođe omekšava kožu i otklanja svrab.

Med: Hidrira kožu i čini je mekom. Smanjuje upale, a i odličan je u borbi protiv bora. Odgovara svakom tipu kože.

Aloe vera: Hidrira, omekšava kožu i daje joj sjaj. Podmlađuje kožu, održava je elastičnom i sprečava pojavu bora. Deluje umirujuće.


Količina koja se nalazi u kapsuli dovoljna je da jednom namažete celo lice, vrat i dekolte, međutim ja sam ulje nanosila samo na lice, pa mi je jedna kapsula poslužila za dva nanošenja.



Lako se otvara, ali morate biti pažljivi jer je ulje prilično tečno i hoće da iscuri. Ako odlučite da ne iskoristite sve odmah, moraćete kapsulu uspravno da naslonite na nešto što sigurno nećete pomerati, jer u suprotnom, ostaćete bez ulja.

Ulje nanesite na očišćenu kožu, nakon umivanja. Ja ga nanosim na vlažnu kožu, koju sam samo blago potapkala peškirom. Tako će ono brže da se apsorbuje i koža će biti manje masna.

S obzirom na to da je potrebno neko vreme da koža potpuno upije ulje, najbolje je nanositi ga uveče, pred spavanje ili ako ne planirate izlazak iz kuće, možete ga naneti i u toku dana.

Koliko puta nedeljno ćete stavljati ove uljane kapsule na lice, zavisi od vas. Ako vam je lice izuzetno suvo, možete i više puta, a ako nije onda će biti dovoljno jednom do dva puta nedeljno. Ne preporučuje se svaki dan kako se ne bi začepile pore.


Kada sam prvi put nanela kapsulu (aloe vera), moji obrazi, koju su skloni crvenulu, reagovali su tako što su jače pocrveneli i iskreno, bila sam zabrinuta kako će to da izgleda. Međutim, kako je vreme prolazilo, crvenilo se povlačilo, ali nije potpuno nestalo. Isto se dešavalo i kada sam nanosila druge dve kapsule.



Nakon što se ulje upije, koža je meka, prijatna na dodir, lepo izgleda i deluje nahranjeno. Međutim, ukoliko imate izuzetno suve delove, kapsule neće učiniti da oni potpuno nestanu. Sve tri imaju slično dejstvo na kožu, mada mi se najmanje svidela kapsula sa aloe verom. Nju ne planiram ponovo da kupim. Koža mi je bila veoma meka od kapsule sa medom, dok ju je avokado izuzetno umirio. 
Ono što je bitno, nisam primetila da mi se koža dodatno masti na nekim delovima.

Što se tiče mirisa, kapsula sa aloe verom na početku miriše slično kamilici, kasnije je to miris kajsije. Kapsula sa medom ne miriše na med, miris je čudan, ali meni najprijatniji. Ona od avokada isto ima prijatan miris.


Ove kapsule možete pronaći u Mauricius drogerijama u Beogradu. Ako ste ih videle u nekim drugim gradovima, pišite u komentaru.


Trikovi i saveti:


Ovaj trik sam videla od gossmakeupartist:

  • Dodajte u svoj tečni puder jednu kap ulja za lice. Puder će se lepše nanositi, mnogo bolje će izgledati na vašem licu, imaće taj blagi sjaj, a opet pokrivna moć ostaće ista. 



Ovaj trik preporučujem svima sa suvom kožom, ali i onima koji svojoj podlozi žele da daju malo sjaja. Veoma je bitno da ne preterate sa uljem.
Imam nekoliko mat pudera, koji mi u poslednje vreme ne odgovaraju, međutim pomoću ovog trika počela sam i njih opet da koristim.

  • Kada pomešate svoju podlogu sa uljem, preporučujem da je na lice nanosite sunđerom koji ste predhodno pokvasili. Vlažan sunđer doprineće bržem apsorbovanju ulja, a vaša podloga stopiće se sa kožom.


  • Kada ste naneli puder i ostavili ga kratko da se upije, uzmite tanak sloj papirne maramice, stavite ga preko sunđera i tapkajte po licu kako biste skinuli sav višak masnoće. 





Na taj način uklonićete i eventualni višak pudera na licu, a ono će izgledati besprekorno. Ukoliko su vam određeni delovi na licu skloni prosijavanju, matirajte ih puderom u kamenu ili prahu.


Nadam se da vam se dopao ovaj post i da će vam saveti biti od koristi. Ako ste probale uljane kapsule ili ove trikove, pišite mi u komentarima. Takođe me zanima i koje ulje za lice vi koristite.


Do čitanja! 

Comments

  1. Prvi put cujem za ove kapsule i bas bih volela da ih isprobam (mozda ne bas te, vec neke koje su namenjene mom tipu koze). Takodje, dugo zelim da uvrstim ulja u svoju svakodnevnu negu koze lica, ali kako su neki delovi skloni mascenju- ne usudjujem se :/.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove kapsule ne zamaste dodatno delove lica, jer su prilično tečne, a treba ih staviti na vlažno lice kako bi se lakše upile.

      Delete
  2. Prvi put vidim ovako nešto i baš mi genijalno deluje, vrlo zanimljivo. Inače ja odavno stavljam kap bademovog ulja u moje pudere kad mažem, lakše se nanose i razmazuju naročito oni malo gušći :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, trik je odličan za jače pudere. :) Danas sam saznala da slične kapsule mogu da se kupe i u apotekama.

      Delete
  3. Nisam videla ovo sa kapsulama do sad, deluju zanimljivo. Takodje nisam znala ni za ovaj trik. :)

    ReplyDelete
  4. I ja sam krenula da koristim tečni Vitamin E za lice, probaj i na usnama jer sjajno deluje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi palo na pamet da stavim na usne. Hvala. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark