Skip to main content

Mirišljave mazalice

Iako nemam kožu tela kojoj je potrebna posebna nega, ne mogu svoj ritual kupanja da zamislim bez nekog mleka za telo. Nebitno koje je godišnje doba u pitanju, mislim da se nije desilo, ili se bar ja ne sećam, da sam se nakon tuširanja obukla a da nisam kožu namazala losionom/mlekom/puterom. Ne može da se desi da ostanem bez neke mazalice za telo, jer uvek imam nekoliko u zalihama. Nemam preterane zahteve kada su ovi proizvodi u pitanju, osim što mi je bitno da se lepo razmazuju i da imaju prijatan i dugotrajan miris.
S obzirom na to da mi je miris proizvoda za telo izuzetno važan, danas ću vam pisati o svojim, trenutno omiljenim, mazalicama za telo.

Avon Planet spa puter za telo 200 ml



Sa mineralima iz Mrtvog mora izuzetno hrani kožu i pruža hidrataciju. Ono što me je na prvi pogled potpuno opčinilo jeste teglica u koju je smešten proizvod. Kvalitetna i neobična, dobro će da posluži i kasnije za čuvanje nekih sitnica. Drugo oduševljenje usedilo je nakon otvaranja tegle kada sam osetila divan, osvežavajući miris. Za mene neobičan i nesvakidašnji. Možda zato što ne koristim toliko planet spa proizvode.


Tekstura je prilično gusta, ali proizvod se lako razmazuje i brzo upija, ne ostavljajući masne tragove, tako da možete odmah da se obučete. Koža je mekana i glatka. Miris se dugo zadržava. Ima jednu manu- brzo se troši.


Oriflame Essentials hranljiva krema za lice 75ml



Krema sadrži makadamia ulje pa bi samim tim trebalo da neguje kožu lica. Ja to ne mogu da potvrdim pošto je, zbog osetljive kože, ne stavljam na lice, ali je na telu izuzetno prijatna. Najviše je koristim za ruke.


Tekstura je lagana, lepo se razmazuje. Ne ostavlja mastan trag i brzo se upija. Koža ostaje mekana, glatka, izuzetno prijatna na dodir, čak ima i lepši sjaj. Imam osećaj kao da ova krema stvara neki zaštitni sloj na koži.
Miris je prijatan, slatkast.


Sam proizvod zaštićen je folijom, što cenim. Pakovanje je plastično i lepo izgleda.
Pogledala sam aktuelni katalog i nisam pronašla ovu kremu. Moguće da je bila limitirana serija. Nisam sigurna zato što sam je dobila na poklon.

Dahlia Golden Dust losio za telo 200 ml




Ovaj parfimisani losion pripada limitiranoj seriji. U sebi ima neke srebrnkaste šljokice zbog kojih i nisam preterano srećna.





Miris je božanstven, kao neki lagani parfem. Hidrira kožu i ona je prijatna na dodir.
Pakovanje mi se dopada, deluje luksuznije, a i volim kombinaciju ljubičastog i zlatnog.


Women’Secret losion za telo 125 ml



Najlepše sam ostavila za kraj. Ovaj losion za mene je potpuno otkriće. Miris je predivan, jak, dugotrajan. Kada ga nanesete, imate osećaj da ste naprskali neki mnogo dobar parfem. Ovo nije proizvod koji će vam preterano hidrirati kožu, ovo je jednostavno proizvod koji će učiniti vašu kožu neverovatno mirišljavom. 


Sasvim slučajno sam ga spazila na polici u Lilly-u i dopao mi se zbog jednostavnog pakovanja, a i cena je zaista niska, 240 dinara.

Da li koristite neke od ovih proizvoda? Koje su vaše omiljene mirišljave mazalice za telo?



Comments

  1. S Planet Spa proizvodima teško je pogriješiti, gotovo svi su odlični a baš svi predivno mirišu! Primamljivo mi djeluje ovaj Women'Secret, nisam sigurna da ga ima kod nas ali obratit ću pažnju po drogerijama. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam nekoliko devojaka koje su ga kupile i oduševljene su. Ako ga pronađeš, uzmi bez razmišljanja. :)

      Delete
  2. Imam planet spa i ne koristim ga, jer mi je miris uzasan- kao zagoreli secer. Golden dust imam i obozavam, a WS kremu takodje imam, ali imam i taj parfem pa mi krema i nema neku svrhu jer kao sto kazes uopate ne hidrira kozu, moju cak zna i da isusi. :* T

    ReplyDelete
  3. Sjajna recenzija.Jel si u Srbiji u lily-ju nasla ovu malazicu Women's secret? Jel to uobicajena cena ili si uzela na nekom snizenju? Meni je koza normalna,ne treba joj dodatna nega,ali bih volela da mi se mrisi zadrzava duze na kozi. Hvala unapred. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :) U Srbiji da, u Beogradu ima, za druge gradove ne mogu da tvrdim. To je regularna cena. :)

      Delete
  4. Meni je ovaj Avonov super, inace volim njihovu planet spa kolekciju, sve mi predivno mirise i odlicno njeguje :)
    Trenutno mi je omiljeni Eveline losion za tijelo od vanilije, pa ako volis taj miris preporucila bih ti da probas... Blazi mirisljavi mi je Dove sa mirisom jasmina i kokosovog mlijeka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čitala sam dosta postova o tom Eveline losionu, sigurno ću ga kupiti. Hvala na preporuci. :)

      Delete
  5. Divan poooost :)! Obožavam mirišljave mazalice za telo, za mene je pravo otkriće VS losion koji sam predstvila u New In postu, ima predivan cvetni miris. Takođe, volim Avonovu Planet spa kolekciju i obožavam njihove body buttere, kao i laganije losione iz Naturals kolecije- voćkasti mirisi su mi omiljeni za leto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga. Sve Avonove mazalice koje sam koristila bile su mi lepe. :) Kad god pronađeš nešto mirišljavo, javi. :)

      Delete
  6. Ja obozavam mirisljave mazalice.Bettina Barty losione i ashley losione. Reci mi za ovaj women's secret,koliko dugo ti se miris dugo zadrzava na kozi? Ja volim jace,sladunjave,vockaste mirise. Hvala unapred. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam tačno koliko dugo, ali nekoliko sati sigurno. :)

      Delete
  7. Ja sam danas uzela women's secret losion za telo,kako ono lepo mirise.Jedino mi se ne svidja sto je mala militraza,125 ml.,ali njega cu taman da koristim za neke specijalne prilike. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ZIAJA losion za samopotamnjivanje

I dalje ostajem pri tome da ću se i ovog leta minimalno izlagati suncu, iako volim preplanuli ten. Međutim, zdravlje mi je važnije od izgleda, a izuzetno sam svesna koliko su sunčevi zraci opasni, posebno za mene. S obzirom na to da sam prilično svetlog tena, koji inače ne volim, pomoć tražim u kremama za samopotamnjivanje. Već sam pisala o Balea proizvodima za ovu namenu kojima sam prilično zadovoljna (pročitajte ovde ). Međutim, rešila sam da probam i Ziaju. Dobila sam preporuku od drugarica, ali i prilično niska cena od 300 dinara na sniženju, naterala me je da kupim ovaj proizvod.

SUBRINA professional Unique farba za kosu (moje iskustvo sa farbama)

Svako ko se farba u plavo, zna koliko je teško dobiti lepu, prirodnu nijansu, bez žutih tonova. Ja sam tokom godina koristila mnoge farbe, a u nastavku ćete pročitati i moje mišljenje o njima.

SUNKISSED pena za samopotamnjivanje - dark

S obzirom na to da ovog leta, bar do sada, nismo baš imali priliku da se sunčamo i dobijemo željenu preplanulu boju, mnoge devojke pokazale su interesovanje za razne proizvode za samopotamnjivanje. Pošto ja vodim računa o zdravlju kože, a i u skladu sa konsultacijama sa dermatologom, shvatila sam da je ovaj vid tamnjenja najzdraviji. Međutim, zaista nije lako pronaći proizvod koji će vašoj koži dati lep preplanuli izgled, a da pri tom izbegnete fleke i druge "neprijatnosti". Kada se brend Sunkissed pojavio na našem tržištu, ja sam imala veliku želju da probam proizvode za samopotamnjivanje jer sam čula zaista mnogo pozitivnih utisaka. Kako je ovaj brend kod nas bio dostupan samo na sajtu onlinekozmetika.com, odlagala sam kupovinu (ne volim da poručujem online), međutim slučajno sam na željenu penu naletela u Lilly drogeriji i morala sam odmah da je kupim. Pena dolazi u pakovanju od 200 ml. Dostupna je u dve nijanse - medium i dark. Ja sam u Lilly-u pronašla samo dark